20 Ekim 2009 Salı

Cd.li Dijital (Güzel Sanatlar) Eğitim Seminerleri







Ücretsiz kargo ile adrese teslim yenilenmiş Açık Öğretim Seminerleri' kapsamında yararlananlar arasında Bursa Hakimiyet Sinema Yazarı Sedef Uysal, Bursa Hakimiyet Köşe Yazarı Dilhun Gökçe, As tv program yapımcı ve sunucusu Volkan Sepetçi, sonradan Line Tv' ye geçecek olan Arzu Öztok da 2000-2006 yılları arasında (Bugün maalesef İpekyolu Festivali her ne kadar ilk biz yaptık dese de ) ücretsiz açık öğretim sinema seminerlerimizden yararlanmışlardır.



2002: "15.Yıl Sinema Seminerleri başladı"...



Kurumuz tarafından düzenlenen ve Bursa'nın İlk Film Festivali BURSA KRİSTAL ŞEFTALİ FİLM FESTİVALİ Halk Jürisi üyelerine yönelik ücretsiz sinema seminerleri (-ki Türkiye'nin ilk ücretsiz sinema kursları niteliğindedir) kurumumuzun 15.yılı münasebetiyle A-Z' ye teknik ve tarihsel süreçte seminerlerine devam etmiştir.



2003 (Ocak) : Bilgisayar (Web Programcılığı) , Yabancı Dil (İngilizce,Almanca,Fransızca) Eğitim Seminerleri Başlatıldı...





2004 (Eylül) : Ücretsiz Avrupa Sineması Seminerleri Başladı...

Kurumumuz tarafından Avrupa Birliği sürecindeki ülkemizin gençliğinin Avrupa Sineması'nı tanıması amacıyla Ücretsiz Avrupa Sineması Seminerleri+ Film Gösterileri başlatıldı.

İlk olarak ülkemizden göçün en yoğun olduğu Avrupa ülkesi Almanya'nın ilk dönem sineması ele alındı.

Dışavurumculuk (Expressionisme & Caligarisme) sinemasının tanıtıldığı kitapçık ile birlikte bu türün başyapıtlarının gösterimleri yine halka açık ve ücretsiz yapıldı.




2005 (Ekim) : Dijital Müzik Eğitimi Seminerleri, başladı...


1995 yılından itibaren Bursa' nın ilk radyo eğitim seminerlerine imza atan kurumumuz, 2005 ekim ayı ile birlikte RADYO EĞİTİM SEMİNERLERİ' nin devamı niteliğindeki DİJİTAL MÜZİK EĞİTİMİ (Dijital Cd ek li seminer notlarıyla) seminerlerine başladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder