20 Ekim 2009 Salı

Tarihçe (25.Yıl:1987 - 2012)

Kurumumuzdan Haberler...Son Dakika... Kasım ayı, öğrencilerimizin şahıslarına özel "Açık Öğretim / Cd.li Dijital Seminer Notları" adreslerine gönderilmeye başlanmıştır.

Örnek; aşağıda öğrencimiz, Bursa Cumhuriyet Lisesi, 12-K sınıfı öğrencisi "Ayşegül Alaca" nın şahsına özel fotoğraflı "Açık Öğretim / Cd.li Dijital Seminer Notları" 7.Kasım.2009.C.tesi günü adresine teslim edilmiştir.

Listede adı yazılı tüm öğrencilerimize "Kasım ayı" "Açık Öğretim / Cd.li Dijital Seminer Notları" bu ay içinde teslim edilecektir. Tarihçe (25.Yıl:1987 - 2012) BURSA ÖZEL AÇIK ÖĞRETİM GÖRSEL SANATLAR MERKEZİ:
Fono, Limasollu Naci ve Ünivercity kurumlarının,Yabancı Dil alanında, Türkiye’ nin en ücra noktalarına yıllardır Açık Öğretim (Evde Eğitim) sistemiyle, verdiği eğitim düşüncesinden yola çıkarak başta sinema olmak üzere radyo-müzik-fotoğraf-yabancı dil dallarında dileyen herkese, başvurduğu tarihten itibaren 24 saat içinde, kargo ile kendi adına kayıtlı, seminer ders notları+konu ile ilgili programlardan oluşan dijital seminer ders notları (cd) adreslerine gönderilecektir.

Yüksek meblağlar karşılığı yetersiz seminer ortamlarında,
bilmediğiniz bir konunun konuşmaya dayalı sıkıcı kürsülerin-
den, evinizde adresinize gelecek Açık Öğretim Seminer CD + Ders Notları
ile sevdiğiniz sanat dalını istediğiniz
saatte eksiksiz öğrenme fırs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder